Monday 26 November 2012

Tergamak

Helloooo...

enda nemulah pasal apa tiba-tiba tergerak ati ka becerita tentang utai tok
enda nemu bakani orang bukai
tapi aku jenis orang ti selalu enda sampai hati
lebih-lebih agi enti melibatkan kawan-kawan, sedara mara

ukai nadai orang bejaku macam-macam tentang aku
tapi selalu ya aku buat baka angin lalu jak
means, aku enda kisah pun
still buat hal diri empu
laban motto aku live ur life to the fullest
as long enda menyusahkan sesiapa

mar gak orang owhhh
kala sekali aku terkena 
terang-terang bejaku di mua aku bejai ke kami melaki bini
aku laban ti enda pandai enggau orang bersaut-saut
terus mai lakiku pulai ari rumah orang nyak
semak setaun gak enda bejaku enggau sida ya
memang frust
enda nyangka dalam iya manah-manah enggau kitai
rupa-rupanya jauh dalam ati iya bisi nyimpan ati ti enda manah 
sapalah aku ulih meragam ati orang
cuma berharap ajak orang pun ikhlas begulai enggau aku
sama baka aku ti ikhlas begulai enggau orang bukai
no hidden intention
tapi nyak meh

lakiku nang selalu remind
hati-hati begulai enggau sida iya..

lakiku  : badu kiruh ke sida iya. kitai enda nemu ati orang
aku      : baiklah. tapi asaiku sida udah berubah manahlah
lakiku  : anang tertipu enggau mua sida iya. orang nyak talam dua muka
aku      : enda agi kot. ok aja sida enti bejaku enggau kitai
lakiku  : auklah enti bakanya. kitai sama-sama meda setakat ni sida iya amai berubah  
              manah. don't set high expectation against human. u'll be hurt one day..

agi gak aku degil
kononnya ka hormat ka orang ti lebih tuai meh aku tok tadi
tapi akhirnya nang amai ko lakiku
sekali agi kami dihina
ungkit mengungkit
memang enda pahamlah 
bakani orang senang-senang ngemansutka jaku
enda meda kiri kanan
at least berunding sekejap ka pikir dulu 
sama ada orang ti ka di'anu kitai nyk ba rumah ka, benung makai ka, benung drive ka kan..
namahal aku ta enggai nyadi enti ka bersikap bakanya owh
i want to be mean sometime
but i just really can't
namahal orang ringan aja mulut be'anu ke orang bukai

tapi nyaklah
rambut sama hitam ati lain-lain
cuma diatu aku cuba bertenang
bersabar selagi terdaya
selama tok aku enda kisah betapa teruk orang nganu pun aku tetap sabar aja
tapi sekali tok seriously aku berdoa ngambika orang ti enda badu-badu menghina kami
diberi Tuhan balasan setimpal!

this time i really ignore
biarlah apa jadi enggau kitak dudi ari
orang sombong & bongkak nang selalu rugi
ngasai diri udah idup nyamai
sesuka ati aja ka nganu serta bejai tentang pengidup orang bukai
tok masa nuan berada di atas
Tuhan itu adil
it just a matter of time
cepat atau lambat aku pecaya balasan setimpal akan datai gak
so, sedia aja menerima pembalasannya






No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.