Thursday 28 March 2013

Happy Good Friday

Helloo

Saritu Good Friday
Its The Friday before Easter Sunday
on which the Crucifixion of Jesus Christ is commemorated in the Christian Church. 
It is traditionally a day of fasting and penance
So, Happy Good Friday everyone!!

Aktiviti aku pun biasanya nang slow mimit saritu
Ti ba menua kitai cuti orang saritu kan
Best amai
Ba ditu enda...apa boleh buatlah 

Setiap kali Good Friday
Teringat aku kenangan berGood Friday zaman kanak-kanak
Tumu pagi Mr.Abba ku dah ngerak kami dani
Mdm. Indai pulak benung nyedia pemakai 
Laban ti enda teleba makai dini ari
Mimit aja ulih ditelan
Tambah agi ngantuk
After having a lite breakfast 
Aku apalagi sambung tinduk baru hehe

Mr. Abba biasanya akan read the bible
Ishhh Mr.Abba ku nang rajin
Tapi anak ya..emmm tak berapa nak rajin sangattt
hehe

Sinu pulak bila mengimbas zaman kanak-kanak
Aku anak rumah panjai
Membesar baka anak rumah panjai bukai
Belanda ba sebelah ruai
Melangkan parit
Selain ari nyemerai semua permainan anak kampung ku redah
Just name it hehehe

Menyimpang pulak cerita Good Friday ke cerita kisah silam
Ila, ti bisi masa aku cuba imbas baru zaman kanak-kanak ba entry bukai
Till then...

Happy Good Friday everyone!